.

.

 

.

Hoe ervaren inwoners de digitale dienstverlening van de gemeente Coevorden

De gemeente Coevorden maakt in haar dienstverlening steeds meer gebruik van digitale kanalen. Dat is sneller en heeft voor inwoners als voordeel dat ze tijdens kantooruren niet meer naar het gemeentehuis hoeven te komen. Tegenwoordig maken veel inwoners gebruik van het internet. De komende tijd doet de rekenkamercommissie van de gemeente Coevorden onderzoek naar haar digitaledienstverlening.


Onderzoek
Vanaf maandag 4 september kunnen inwoners van de gemeente Coevorden hun mening laten horen door een vragenlijst in te vullen via www.coevorden.nl/digitaledienstverlening. De vragenlijst kan worden ingevuld tot
en met 25 september 2017. Hoe vinden inwoners het om een online afspraak te maken? Bijvoorbeeld voor het aanvragen van een paspoort? Hoe is het om digitaal een verhuizing door te geven? Of een klacht te melden over de openbare ruimte?
Enquête schriftelijk invullen
Ook van inwoners die geen gebruik maken van de digitale diensten van de gemeente, hoort de gemeente graag hun mening. Zij kunnen de enquête ophalen bij de balie van het gemeentehuis. De vragenlijsten kunnen ook per post worden opgestuurd. Inwoners kunnen een vragenlijst aanvragen bij de gemeente door te bellen naar 14 (0524).
 

Plaats reactie

De redactie behoudt zich het recht voor, ingezonden reacties niet te publiceren, indien de redactie meent dat deze reactie onnodig kwetsend is, of beledigende inhoud bevat.

Informatie

Zweeloo-digitaal is een initiatief van en voor inwoners uit de regio Zweeloo en omstreken en voor iedereen die interesse heeft in de regio. Het is een niet-commerciële website. Als u aanvullingen, tips of journalistieke inbreng heeft ontvangen wij die graag. Wij kunnen onze website daar weer mee verbeteren.
Rechts hiervan kunt u het Contactformulier openen.

DB Sweel